Audi Club CZ Audi Club CZ

 
novinky Novinky
modely Modely
clanky Články
·Rady a návody
·FAQ
·Recenze
·Tiskové zprávy
multimedia Multimédia
·Fotogalerie
·Wallpapery
·Videa
klubovna Klubovna
·Seznam uživatelů
·Změna hesla
·O klubu
·Občanské sdružení
katalog Katalog firem
dily Náhradní díly
forum Diskuzní fórum

 

 

Tiskové zprávy

Nové logo Audi: výstavní premiéra na IAA 14.09.2009
Návštěvníci 63. Mezinárodní výstavy automobilů IAA ve Frankfurtu nad Mohanem konané od 15. září se stanou svědky neobvyklé výstavní premiéry. Kromě mnoha technických inovací odhalí AUDI AG na svém stánku také další evoluci čtyř kruhů. Nové logo Audi je v porovnání s dosavadním logem ještě progresivnější a modernější a povznáší podstatu značky k jejímu klíčovému poselství: Náskok díky technice.

„Náskok díky technice je zřetelným příslibem našim zákazníkům – a závazkem pro všechny zaměstnance Audi vytvářet ještě inovativnější konstrukce, účinnější poháněcí ústrojí a emocionálnější výrobní řadu,“ říká Peter Schwarzenbauer, člen představenstva AUDI AG zodpovědný za marketing a odbyt.

Zákazníci Audi mohli získat přímou zkušenost s „Náskokem díky technice“ díky takovým technickým inovacím, jako je pohon všech kol quattro, inteligentní lehká konstrukce karoserií z hliníku a vysoce účinná technika vznětových motorů. Poprvé nyní dochází v různých verzích nového loga ke kombinaci reklamního sloganu značky s firemním logem tvořeným čtyřmi kruhy. Kruhy jsou i nadále optickým středem nového loga, ale jejich upravený povrch a nový profil vytváří ještě modernější vzhled.

Nové logo Audi

Součástí inovovaného korporátního designu Audi je také nový druh písma „Audi Type“, který vzešel z mezinárodní typografické soutěže a používá se již od začátku letošního roku. Cílem této změny bylo zdůraznit nezávislý charakter čistého, minimalistického a technického písma Audi.

Dalším vývojem prošla rovněž směrnice Audi o používání barev ve veškeré komunikaci. Tato pravidla se budou ještě přísněji aplikovat právě v souvislosti s novým korporátním designem. Hliníkový odstín stříbrné symbolizuje jako hlavní barva technickou inovační sílu a lehkou konstrukci, což je stěžejní kompetence značky Audi a jedna z nejdůležitějších technologií budoucnosti, jimiž se Audi odlišuje od konkurence.

„Audi je nejprogresivnější prémiovou značkou,“ říká Peter Schwarzenbauer. „Tuto orientaci na budoucnost máme v genech – a proto se nyní stala u příležitosti 100. výročí Audi součástí našeho firemního loga.“

Nové logo se bude od září používat ve veškerých druzích komunikace od klasické reklamy, přes publikace a press kity Audi až po sponzorství a webové stránky Audi. Přepracované logo se již objevilo na oslavách stoletého výročí značky Audi. Nové logo Audi bude poprvé použito v mezinárodním měřítku během jeho výstavního debutu na IAA, kde završí vzhled stánku AUDI AG provedeného v bílé, červené a černé barvě. Design výstavní expozice na ploše 6000 m2 zrcadlí charakteristickou architekturu Audi ve stylu „terminálu“.

V souvislosti s novým grafickým stylem Audi byly spuštěny také nové webové stránky Audi. Charakterizuje je nejen nový design, ale i nejvyšší uživatelský komfort s řadou dynamických prvků, které usnadňují zájemci orientaci v široké modelové nabídce Audi.

 

‹‹ Zpět na Tiskové zprávy