Audi Club CZ Audi Club CZ

 
novinky Novinky
modely Modely
clanky Články
·Rady a návody
·FAQ
·Recenze
·Tiskové zprávy
multimedia Multimédia
·Fotogalerie
·Wallpapery
·Videa
klubovna Klubovna
·Seznam uživatelů
·Změna hesla
·O klubu
·Občanské sdružení
katalog Katalog firem
dily Náhradní díly
forum Diskuzní fórum

 

 

Tiskové zprávy

Nulové emise: Audi h-tron quattro concept 11.01.2016
Technická studie prezentuje rovněž novou techniku pro autonomní jízdu a parkování, kterou Audi uvede do sériové výroby již v roce 2017 v nové generaci luxusní limuzíny A8, která bude dalším velkým krokem vpřed.

Nová koncepční studie Audi h-tron quattro concept se může pochlubit dlouhým dojezdem, rychlým čerpáním paliva a sportovními jízdními výkony. Její poháněcí ústrojí kombinuje velmi účinné palivové články s výkonem až 110 kW a výkonný akumulátor, který krátkodobě zvyšuje výkon až o 100 kW. Načerpání vodíku do nádrží trvá přibližně čtyři minuty a tato zásoba vystačí k ujetí až 600 kilometrů.

Koncepční studie Audi h-tron quattro concept

Technika

- Pohon s palivovými články a doplňkovým lithium-iontovým akumulátorem pro podporu akcelerace a rekuperaci kinetické energie

- Palivové články páté generace, nové materiály pro ještě vyšší účinnost

- Dojezd až 600 kilometrů na jednu náplň palivových nádrží, spotřeba cca jeden kilogram vodíku na 100 kilogramů, kompletní naplnění nádrží za cca čtyři minuty

- Výkon sady palivových článků: až 110 kW, krátkodobé zvýšení výkonu až o 100 kW, maximální točivý moment celé soustavy více než 550 N.m

- Zrychleníz 0na 100 km/h za méně než 7 sekund, nejvyšší rychlost elektronicky omezena na 200 km/h

- Elektrifikovaný pohon všech kol quattro: jeden elektromotor vpředu i vzadu, inteligentní řízení poháněcího ústrojí pro dokonalou souhru všech agregátů

- Tři nádrže na vodík s celkovou kapacitou cca šest kilogramů při tlaku 700 barů

- Podvozek s adaptivním sportovním vzduchovým odpružením (adaptive air suspension sport) a 22“ koly

- Technika pro autonomní jízdu a parkování, centrální řídicí jednotka asistenčních systémů (zFAS)

Aerodynamika a design

- SUV se sportovním designem, nízký pás prosklené plochy, splývající záď

- Délka 4,88 metru, šířka 1,93 metru, výška 1,54 metru, pět dveří

- Hodnota cx = 0,27, pečlivě řešené a zpracované detaily: kamery místo vnějších zpětných zrcátek a pohyblivé aerodynamické prvky na spodní straně, bocích a zádi karoserie

- Aeroakustické vlastnosti na nejvyšší úrovni

- Světelný design s prvky OLED na přídi a zádi, světlomety Matrix Laser

- Největší solární střešní panel na světě ve výbavě automobilu, výkon až 320 W, resp. dodatečný dojezd až 1000 km ročně

Interiér

- Optimalizované uspořádání: velkorysý prostor pro čtyři osoby, velký zavazadlový prostor s objemem 500 litrů, „asistent v zavazadlovém prostoru“ pro optimalizované a rychlé uložení zavazadel

- Tepelné čerpadlo pro velmi účinnou klimatizaci

- Progresivní design interiéru, fúze ovládacích a zobrazovacích konceptů

- Audi virtualcockpitcurved OLED jako panel sdružených přístrojů

- Přenosný zábavní systém pro cestující vzadu s přístroji Audi tablet OLED

- Volant s dotykovými plochami na ramenech

- Připojení k internetu prostřednictvím LTE, široká nabídka funkcí z oblasti konektivity

 

 

‹‹ Zpět na Tiskové zprávy