Praha, 25.února 2016 – Audi přichází v březnu a dubnu s cílenou kampaní s mottem: „S nadhledem. Pod kontrolou“, v níž představí své modely v kategorii SUV: Q3, Q5 a Q7. Hlavním motivem je znak velkého industriálního Q, který nesou všechna ingolstadtská SUV v názvu a který odkazuje na pohon všech kol quattro. V rámci kampaně „Modely Q od Audi“, rozdělené na fáziimageovou a fázi propagující konkrétní zvýhodněné nabídky, budou využita outdoorová, tištěná a internetová média.Kreativní část přípravy celé kampaně měl na starosti tým společnosti SOOO s.r.o..
-
Motto: „S nadhledem. Pod kontrolou. SUV modely Q od Audi.“
-
Cílená kampaň na podporu modelů Q v segmentu SUV potrvá do dubna
-
Kreativní část přípravy kampaně měla na starosti společnost SOOO
„Všechny tři modely Audi Q3, Audi Q5 a Audi Q7 patří mezi naše bestsellery a silné pilíře našeho prodeje na českém trhu,“ říká Tomáš Velek, ředitel divize Audi společnosti Porsche Česká republika. „Novou kampaní chceme ještě více rozšířit povědomí potenciálních zákazníků o našich modelech Q v populárním segmentu prémiových vozů SUV.“
Celý vizuál této lokální kampaně je vyroben postprodukčním studiem Eallin, a to pomocí 3D modelace.Samotný znak Q, který je zasazen do skla symbolizuje technologie ukryté v modelové řadě Q a byl vytvořen ze součástí vozů Audi. Pozadí je vizí futuristického města, které bylo pro účely kampaně zcela nově navrženo, aby si je příjemce sdělení nemohl asociovat s žádným existujícím místem.Vzbuzuje tak pocit jedinečnostia má také symbolizovat výhled do budoucnosti.Originální vizi pozadí vytvořil ve studiu Eallin jeden z nejuznávanějších českých mattepaintistů Tomáš Müller, na vizuálu se podílel i Martin Hanschilde.
Nová reklamní kampaň Audi poběží v období od 1.3. do 30.4.2016 a je rozdělena na dvě části. Březnová část kampaně je zaměřena na image. Audi bude v médiích komunikovat rodinu modelů SUV prostřednictvím velmi viditelných formátů, zatímco dubnová část kampaně je zaměřena více takticky s důrazem na aktuální zvýhodnění modelů SUV.
„V rámci kampaně využijeme outdoorová média – double bigboardy, bigboardy, tištěná média a internetová média. V první fázi se zaměříme na imageovou kampaň, v níž představíme hlavní motiv. Na ní pak navážeme vizuály s prostorem pro uvedení zvýhodněných cen a nabídek při pořízení modelů Q,“ říká Tomáš Velek.
„Na sociálních sítích Audi v České republice bude kampaň na modely SUV probíhat současně s hlavní kampaní, a to s důrazem na zvýšení povědomí o modelech řady Q a zejména na získání potenciálních zákazníků pro testovací jízdy. Plánujeme využití nejnovějších reklamních formátů a možností, které nám hlavní sociální sítě v současnosti nabízejí, s nejvyšším zaměřením na síť Facebook,“ doplňuje Tomáš Velek.
Kreativní část přípravy celé kampaně „Modely Q od Audi“ měl na starost tým společnosti SOOO s.r.o., který se zaměřil jak na budování povědomí o modelech SUV značky Audi, tak i na základní hodnoty značky, které ztělesňuje slogan „Náskok díky technice“.
„Věříme, že tato kampaň bude zároveň svou sílou, konzistencí celkové komunikace a unikátním konceptem podporovat image samotné značky Audi. Chtěli jsme tímto vytvořit opravdu vystupující dlouhodobý komunikační koncept, který bude vzhlížet do budoucnosti, a bude tak reprezentovat vše, co značka Audi představuje,“ říká Tomáš Velek.
„Jsme velmi rádi, že i tak významná značka přichází s lokální kreativní kampaní a že se celý náš tým mohl tvořivě podílet na realizaci celého projektu. Nutno doplnit, že na velmi komplexní a náročné realizaci samotného konceptu a vizuálu se významně podílely společnosti Addict a Eallin,“ říká Milan Fořt ze společnosti SOOO s.r.o..