Audi Club CZ Audi Club CZ

 
novinky Novinky
modely Modely
clanky Články
·Rady a návody
·FAQ
·Recenze
·Tiskové zprávy
multimedia Multimédia
·Fotogalerie
·Wallpapery
·Videa
klubovna Klubovna
·Seznam uživatelů
·Změna hesla
·O klubu
·Občanské sdružení
katalog Katalog firem
dily Náhradní díly
forum Diskuzní fórum

 

 

Tiskové zprávy

Audi začátkem března spustí novou kampaň „Modely Q od Audi“ 25.02.2016
Praha, 25.února 2016 – Audi přichází v březnu a dubnu s cílenou kampaní s mottem: „S nadhledem. Pod kontrolou“, v níž představí své modely v kategorii SUV: Q3, Q5 a Q7. Hlavním motivem je znak velkého industriálního Q, který nesou všechna ingolstadtská SUV v názvu a který odkazuje na pohon všech kol quattro. V rámci kampaně „Modely Q od Audi“, rozdělené na fáziimageovou a fázi propagující konkrétní zvýhodněné nabídky, budou využita outdoorová, tištěná a internetová média.Kreativní část přípravy celé kampaně měl na starosti tým společnosti SOOO s.r.o..
  • Motto: „S nadhledem. Pod kontrolou. SUV modely Q od Audi.“
  • Cílená kampaň na podporu modelů Q v segmentu SUV potrvá do dubna
  • Kreativní část přípravy kampaně měla na starosti společnost SOOO

„Všechny tři modely Audi Q3, Audi Q5 a Audi Q7 patří mezi naše bestsellery a silné pilíře našeho prodeje na českém trhu,“ říká Tomáš Velek, ředitel divize Audi společnosti Porsche Česká republika. „Novou kampaní chceme ještě více rozšířit povědomí potenciálních zákazníků o našich modelech Q v populárním segmentu prémiových vozů SUV.“

 

Celý vizuál této lokální kampaně je vyroben postprodukčním studiem Eallin, a to pomocí 3D modelace.Samotný znak Q, který je zasazen do skla symbolizuje technologie ukryté v modelové řadě Q a byl vytvořen ze součástí vozů Audi. Pozadí je vizí futuristického města, které bylo pro účely kampaně zcela nově navrženo, aby si je příjemce sdělení nemohl asociovat s žádným existujícím místem.Vzbuzuje tak pocit jedinečnostia má také symbolizovat výhled do budoucnosti.Originální vizi pozadí vytvořil ve studiu Eallin jeden z nejuznávanějších českých mattepaintistů Tomáš Müller, na vizuálu se podílel i Martin Hanschilde.

Nová reklamní kampaň Audi poběží v období od 1.3. do 30.4.2016 a je rozdělena na dvě části. Březnová část kampaně je zaměřena na image. Audi bude v médiích komunikovat rodinu modelů SUV prostřednictvím velmi viditelných formátů, zatímco dubnová část kampaně je zaměřena více takticky s důrazem na aktuální zvýhodnění modelů SUV.

„V rámci kampaně využijeme outdoorová média – double bigboardy, bigboardy, tištěná média a internetová média. V první fázi se zaměříme na imageovou kampaň, v níž představíme hlavní motiv. Na ní pak navážeme vizuály s prostorem pro uvedení zvýhodněných cen a nabídek při pořízení modelů Q,“ říká Tomáš Velek.

„Na sociálních sítích Audi v České republice bude kampaň na modely SUV probíhat současně s hlavní kampaní, a to s důrazem na zvýšení povědomí o modelech řady Q a zejména na získání potenciálních zákazníků pro testovací jízdy. Plánujeme využití nejnovějších reklamních formátů a možností, které nám hlavní sociální sítě v současnosti nabízejí, s nejvyšším zaměřením na síť Facebook,“ doplňuje Tomáš Velek.

 

Kreativní část přípravy celé kampaně „Modely Q od Audi“ měl na starost tým společnosti SOOO s.r.o., který se zaměřil jak na budování povědomí o modelech SUV značky Audi, tak i na základní hodnoty značky, které ztělesňuje slogan „Náskok díky technice“.

„Věříme, že tato kampaň bude zároveň svou sílou, konzistencí celkové komunikace a unikátním konceptem podporovat image samotné značky Audi. Chtěli jsme tímto vytvořit opravdu vystupující dlouhodobý komunikační koncept, který bude vzhlížet do budoucnosti, a bude tak reprezentovat vše, co značka Audi představuje,“ říká Tomáš Velek.

„Jsme velmi rádi, že i tak významná značka přichází s lokální kreativní kampaní a že se celý náš tým mohl tvořivě podílet na realizaci celého projektu. Nutno doplnit, že na velmi komplexní a náročné realizaci samotného konceptu a vizuálu se významně podílely společnosti Addict a Eallin,“ říká Milan Fořt ze společnosti SOOO s.r.o..

 

‹‹ Zpět na Tiskové zprávy