Audi Club CZ Audi Club CZ

 
novinky Novinky
modely Modely
clanky Články
·Rady a návody
·FAQ
·Recenze
·Tiskové zprávy
multimedia Multimédia
·Fotogalerie
·Wallpapery
·Videa
klubovna Klubovna
·Seznam uživatelů
·Změna hesla
·O klubu
·Občanské sdružení
katalog Katalog firem
dily Náhradní díly
forum Diskuzní fórum

 

 

Tiskové zprávy

Dosud žádný systém používaný v laboratořích Audi nedokázal kontrolovat karoserie tak precizně: s mikronovou přesností, tedy v rozsahu setiny tloušťky vlasu. Unikátní počítačový tomograf (CT) v závodě v Neckarsulmu dokáže prozkoumávat nejen jednotlivé součásti, ale i celé karoserie. Jeho výhoda spočívající ve schopnosti prohlížet objekty nedestruktivně a bez kontaktu byla využita pro vyšetření velmi zvláštního „pacienta“: asi 2000 let staré egyptské mumie posvátného ptáka ibisa ze státního muzea v Darmstadtu.
 
Šéfdesignér Audi Walter de Silva převzal od časopisu Auto Bild hned čtyři významné ceny za design, které získaly vozy Audi TT, Audi Q7 a koncepční studie Audi Shooting Brake. Sportovní Audi TT bylo úspěšné dvojnásobně, protože jej čtenáři Auto Bildu zvolili i nejkrásnějším vozem posledních dvanácti měsíců.
 
Americký úřad pro bezpečnost silničního provozu (National Highway Transport Safety Administration – NHTSA) udělil modelu Audi Q7 ve dvou náročných nárazových testech nejvyšší ocenění pět hvězdiček. Výkonné SUV se čtyřmi kruhy na kapotě absolvovalo čelní náraz v rychlosti 56 km/h a boční kolizi s bariérou pohybující se rychlostí 62 km/h.
 
Audi rozšiřuje nabídku motorů pro Audi Q7 o vznětový dvanáctiválec V12 TDI a stává se tak prvním výrobcem na světě, který do sériového osobního vozu takový agregát nabízí. Šestilitrový vidlicový motor V12 TDI poskytuje prestižnímu SUV Audi Q7 parametry čistokrevného sportovního vozu. Díky obrovskému výkonu 368 kW (500 k) a točivému momentu rovných 1000 Nm dokáže Audi Q7 z klidu na 100 km/h katapultovat za 5,5 sekundy a pokračovat až k mezi 250 km/h, nastavené elektronickým omezovačem.
 
Deset let Audi A3 15.09.2006
Bestseller slaví výročí: Právě před deseti lety, v září roku 1996, uvedla automobilka Audi na trh model A3, který svým sportovním charakterem, vynikající kvalitou a sofistikovaným technickým provedením definoval zcela novou třídu prémiových kompaktních vozů. V roce 2003 nastoupila jeho druhá generace, jejíž modely A3 a A3 Sportback dosáhly ještě výraznějšího úspěchu a upevnily tak výjimečné postavení řady A3 v kategorii kompaktních vozů.
 
Osmý start v desetidílném seriálu ALMS (American Le Mans Series), osmé prvenství pro značku Audi, tentokrát na okruhu Mosport u kanadského Toronta! Posádka vítězného vozu Audi R10, Skot Allan McNish a Ital Rinaldo („Dindo“) Capello, si uplynulý víkend svým pátým vítězstvím v seriálu s předstihem ještě před dvěma posledními závody zajistila celkové vítězství. Pro značku Audi tím získala už osmý titul ve třídě sportovních prototypů.
 
Již 1,5 milionu vozů Audi A3 vyjelo z bran ingolstadtského závodu od zahájení výroby v roce 1996. Jubilejní 1,5miliontý model určený pro americký trh byl Audi A3 Sportback se střešním oknem „open sky“ v barvě Misano Red poháněný zážehovým vidlicovým šestiválcem 3.2 FSI o výkonu 184 kW (250 k) a točivým momentem 320 Nm.
 
Historického úspěchu dosáhly o tomto víkendu dva „dieselové“ speciály Audi R10 TDI ve slavném závodě 24 hodin v Le Mans: obě posádky stanuly na stupních vítězů, přičemž posádka ve složení Frank Biela (Německo), Emanuele Pirro (Itálie) a Marco Werner (Německo) zvítězila rekordním způsobem, když za 24 hodin dokázala okruh projet 380krát a připsat tak značce Audi již šesté vítězství v tomto nejtěžším závodě světa.
 
Pouhé dva měsíce od uvedení na český trh stačily na to, aby nové Audi Q7 získalo už dvě významná ocenění.
 
Dlouho očekávané rozhodnutí padlo: nový model Audi Q5 se bude vyrábět v Německu, konkrétně v závodě v Ingolstadtu, z jehož linek má sjet už v roce 2008.